2021. december 9., csütörtök

A "Jelek 2021" pályázat

Egész évben lubickoltam a költészet örömeiben, ám mindezeket az utolsó hónap megkoronázza, mert csupa ajándék és meglepetés.

Harmadszor vettem részt egy népszerű pályázaton, melyet idén is az Algyői Könyvtár hirdetett meg. Célja a magyar irodalom ápolása, életben tartása, jelet hagyni az utókornak, mai alkotók megismertetése, ösztönzés új művek írására.
Szeptember végén zárult le a „Jelek 2021” pályázat, tegnap este volt az eredményhirdetés, mely a vírushelyzet alakulása miatt online formában került megrendezésre.
A hattagú szakmai zsűri döntése alapján vers kategóriában első helyezést értem el.
Nagyon örülök. Megsirattam a verset is, az elismerést is. Amióta szonetteket és kötött formákat írok, egyik célkitűzésem, hogy bizonyítsam, a klasszikusok élnek, megszólítanak, és van helyük napjaink költészetében. Az értékeléssel megerősítést kaptam, hogy érdemes folytatnom.
Hatvanadik szonettem a győztes versenydarab, mely eddig is nagy kedvencem volt, most gyűjteményem legféltettebb kincse lett.
Nem beszélek róla, megmutatom...


Köszönöm a szervezőknek a kezdeményezést, a lehetőséget, a szakmai zsűrinek pedig az értékelést! 
Szeretettel gratulálok a többi díjazottnak! 😊💓


2 megjegyzés:

  1. Kedves Kankalin!
    Megérdemelten lett az első!
    Itt is szeretettel gratulálok, további sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Metta,
      köszönöm szépen!
      Én is sok sikert kívánok neked! :)
      Nekem is nagyon tetszett a te versed, találkoztam vele a felületen. Tartalmas, elér az ember lelkéig. :)

      Törlés