2021. február 6., szombat

A "Jelek 2020" pályázat

Új év, újabb örömteli meglepetés. 😊
Másodszor vettem részt egy versenyen, melyet az Algyői Könyvtár hirdetett meg. Célja az irodalom életben tartása, mai alkotók megismertetése.
Ismét sikeresen szerepeltem – Nem akarok mást című versemmel a „Jelek 2020” pályázaton harmadik helyezést értem el.
Azért is különleges számomra ez az eredmény, mert szabad verssel még nem jutottam ilyen elismeréshez, hiszen leginkább kötött formákban írok.
A vírushelyzet alakulása miatt nem sikerült megvalósítani a díjátadó ünnepséget és a személyes találkozást, ám Berkes László tartalmas, szép videót készített a díjazott alkotókról és versekről.
Köszönöm a szervezőknek a kezdeményezést, a lehetőséget, a szakmai zsűrinek pedig az értékelést! 😊




Jelek 2020" – a díjnyertes versek
Berkes László videója

2 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok Kankalin "dobogós" helyezésedhez. :) Nagyon szép ez a versed.

    Megnéztem a videót, a különdíjasokat, a közönségdíjasokat is.
    Valóban színvonalas a videó.

    Vox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Vox! :)
      Én is szeretem ezt a versemet, az egyik kedvencem, de ahogy olvasgatok itt, mindegyikhez fűződik valami, ami kiemeli a többi közül.
      A videó szép összefoglaló, ha már a díjátadó ünnepség nem jöhetett létre.
      Köszönöm, hogy mindig erősítesz! :)
      Szeretettel: Kankalin

      Törlés