2020. március 4., szerda

A Parnasszuson...

Leírhatatlan öröm ért. 
2020. február 17-én Fantáziálom és Télidill című szonettem, valamint a BűvÖlet című Anyegin-strófám a Magyar Parnasszus legmagasabb pontjára, a Hegyoromra került.
 
Március 3-án negyedik beküldött művem, Nincs évszak, csak fétis... című Himfy-ciklus is „Hegyorom” minősítést kapott.
Ez egyben az utolsó ilyen eredményem ott, mivel megtisztelő ajánlatot kaptam szerkesztői feladatra. Örömmel fogadtam el a nagy kihívást ígérő felkérést. Ez azt is jelenti, hogy több verset nem küldhetek be értékelésre, csak az ottani blogomba tehetem fel őket.
Köszönöm a szerkesztőknek a bizalmat! Igyekszem rászolgálni.
Új szerepköröm nem érinti hátrányosan a Napvilág Íróklubot. Továbbra is aktívan folytatom szerkesztői tevékenységemet.

Az Élő Magyar Líra Csarnokában:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése