2010. június 4., péntek

Itt, ahol...

Önként-diadallal száműzöm magam ide, ahol...
Titkaimban hét lakatra zárom a tölgyesek mámorosan bódító, részegítő illatát. 
Lépteimet megingathatatlan hűséggel őrzi erdőm puha, mohaillatú avara. 
Rejtélyes, vadregényes ösvényeken, dús füvű smaragd tisztásokon, puha gyepszőnyegen gázolok önkívületben, lélekbe merülve, menekülten. Magamba szívom a vadvirágok kócos illatát. Süket, néma és vak vagyok.
Kétségbeesve, hangtalan-szűkölve keresgéllek a terebélyes, zömök törzsű faóriások között, a szirtek alatt megbúvó pataknál, üveges tekintettel sóvárgok a szemérmesen piruló völgybe. Sehol nem lellek. Létezel?
Barangolok az imádott ős-rengetegben, elveszett vagyok, pedig éppen azért jöttem ide, hogy újra megtaláljam eltévedt önmagam. Hasztalan.
Az ágas-bogas fák közt életet szomjúhozva kutatom azt a nemrég virágba szökkent csodát.
Köröttem felszabadult gyöngy-kacaj küld pozitív rezgéseket, de inkább fájdalmas zajként érzékelem. 
Eszméletlenségbe borult elmém néhány kilométerre eltávolodik az egyre gyengülő verejtékes testtől. Nálad jár. Talán érzed, hogy itt vagyok. Bőrközel.
Itt jártam. Itt, ahol...


Anzan - Peaceful passage

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése