2023. november 8., szerda

Hét tűz között – DunapArt Magazin

Újabb mérföldkőhöz érkeztem.
2023. november 8. – irodalmi pályám emlékezetes dátuma lesz.
Megjelent a Magyar Elektronikus Könyvtárban a HÉT TŰZ KÖZÖTT – kortárs prózák ePUB kiadványa, mely a DunapArt kortársak sorozat első darabja, számomra kiemelt jelentőségű.

A könyvet én szerkesztettem, lektoráltam, és nagy megtiszteltetés, hogy a „hét tűz” egyike lehetek benne.
Egészen újszerű, izgalmas feladat volt elkészíteni, arról nem beszélve, hogy – munka közben – kiváló szerzőtársaim írásai teljesen levettek a lábamról.
Nagyon örülök, meghatott vagyok, hálás és büszke is, mert erről az oldalamról még nem volt alkalmam bemutatkozni.



Köszönöm szépen Varjú Zoltánnak, a DunapArt Művészeti és Közéleti Magazin alapítójának, felelős rovatvezetőjének a lehetőséget, a felkérést, a bizalmat és elhivatott irodalmi tevékenységét!
Szeretettel gratulálok Szerzőtársaimnak! 😊


A KÖTET SZERZŐI:

♦️ Baranyi Ferenc
♦️ Csató Gyula
♦️ Egervári József
♦️ Horák Andrea Kankalin
♦️ Kalász István
♦️ Kontra Ferenc
♦️ Zalán Tibor

Grafika: Fábián István alkotásai
Szerkesztette és lektorálta: Horák Andrea Kankalin

B5-ös méret
270 oldal terjedelem

A kötet borítója (forrás: DunapArt Magazin).

A kép forrása: Magyar Elektronikus Könyvtár.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok Kankalin. Nagy munka volt, de szépen megszerkesztett lett a könyv, igényes írásokkal.
    Szívesen olvasnám nyomtatott kiadásban is.
    Szeretettel: Vox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Vox. 😊
      Valóban megdolgoztatott ez a kötet, de sok új tapasztalatra tettem szert, folyamatosan tanultam szerkesztés és lektorálás közben (szerkesztési fogásokat, írástechnikát).
      A művek lenyűgöztek, s mivel többször el kellett olvasnom mindegyiket, részleteiben is megismerhettem a prózákat, így bátran ajánlom: érdemes időt tölteni ezzel a könyvvel. Ahány író, annyiféle árnyalat, stílus, "hang".
      Ha minden jól megy, a következő év első harmadában nyomtatott változat is lesz belőle. 😊
      Szeretettel: Kankalin

      Törlés