2021. augusztus 2., hétfő

Július hónap verse – 2021

Legújabb versem – a „Satnyár” –, Az Élő Magyar Líra Csarnokában július hónap verse lett.
A Fullextra Irodalmi és Művészeti Portál Múzsaműhelyében született, ahol tagja vagyok egy kis csapatnak, és együtt verselgetünk.
Az előre meghatározott feladat a következő volt:
Téma: minden, ami nyár
Forma: felező nyolcas, négy szakasz
Rímképlet: ABBA CDDC ADDA CBBC
Gondoltam egy merészet, nehezítettem még azzal, hogy a ritmust páros chorijambusokban írtam meg.

Szilágyi Ferenc Hubart véleménye:

"Ezúttal nekem jutott az a cseppet sem könnyű feladat, hogy kiválasszam a Hónap Versét. Szerencsére, júliusban is születtek remek alkotások, sőt van olyan alkotónk, akinek több verse is esélyes volt a végső győzelemre. Végül egy olyan alkotást részesítettem előnyben, amelyik az aktuális tartalom és a megérintő költői képei mellett formai bravúrt is hozott, ritmusa szimultán tesz eleget a felező nyolcas és a páros chorijambus követelményeinek. Szeretettel gratulálok!"


Köszönöm szépen
Szilágyi Ferenc Hubart főszerkesztő-helyettesnek
a megtisztelő kiemelést! 😊



Horák Andrea Kankalin – Homonnai Zsolt: Satnyár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése