2019. december 30., hétfő

VALAMI mindig történik – 2019

2019-re nem tettem nagy fogadalmakat, csak egyetlen célt tűztem magam elé: kibújok inkognitómból, nyitok a világ felé. Megdöbbentő és tanulságos, hogy ennek betartása milyen pozitív áradatot eredményezett.
Elhatároztam, hogy összegzem és megosztom olvasóimmal örömteli pillanataimat.

Január elején azt a nyereménykönyvet lapozhattam, amelyet a Holnap Magazin decemberi „Verselő versek” pályázatán nyertem a Kolduskarácsony című versemmel. Addig soha nem próbálkoztam, ez Volt az első kézzelfogható sikerem irodalmi tevékenységem alatt.

Márciusban megismétlődött, mert az „Álarc” témakörű „Verselő versek” pályázaton a „JelMeztelen”-nel jutottam újabb értékes kötethez.

Áprilisban – szintén a Holnap Magazinnál – a Kiből kihajt a blues című szonettemmel első helyezett lettem a havi verspályázaton, ezzel tíz oldal publikálási lehetőséget kaptam a 2020 januárjában megjelenő antológiában, amelyben tizenegy társammal együtt jelennek majd meg verseim.

Májusban több maradandó élményben volt részem.
A Fullextra Irodalmi és Művészeti Portál XXI. század témakörű anonim verspályázatán közönségdíjas lett a XXI. századi ballada című versem.
Május 25-én emlékezetes Fullextra találkozón voltam, ahol megismerkedtem kedves alkotótársaimmal és Hepp Bélától (aLéb) vehettem át a pályázati oklevelet.
Szintén májusban kelt életre a „Csillagokba írva” blogom Vox humana (Hatos Márta) gondozásában, aki – fáradságot nem kímélve – az összes művemet csodálatos egységbe rendezte.

Júniusban a hivatásom területén is öröm ért, szakmai tevékenységemért tankerületi elismerést kaptam, amelyet egy színvonalas pedagógusnapi rendezvényen adtak át nekem.

Szeptemberben az Irodalmi Rádió „Az év pedagógus költője” pályázatán második helyezést értem el, ismét a „XXI. századi ballada” hozott sikert. Megható pillanata volt az ünnepségnek, hogy – nagy meglepetésemre – a műsort az Újra… című pedagógus hitvallás szonettemmel zárták.

Novemberben az Algyői Könyvtár „Jelek 2019” pályázatán különdíjat kapott a „XXI. századi ballada”. Örömmel vettem tudomásul, hogy üzenete megtalálta a szakmai zsűrit.
Szintén novemberben történt, hogy hetedikes lettem. Az „A Hetedik” folyóirat neves alkotói közé kerültem bemutatkozásommal és két művemmel, majd december elején is megjelent három versem.

Egész évben részt vettem a Napvilág Íróklub szerkesztői munkájában, publikáltam ott, ezen kívül a Fullextra portálon és a Holnap Magazinnál is.
A Litera-Túra Művészeti Magazin weboldalán havi rendszerességgel jelentek meg írásaim.
Köszönöm szépen mindazok támogatását, akik hozzájárultak sikeres évemhez.

Így telt a 2019-es esztendőm. A következőre sem teszek nagy fogadalmakat, csak annyit, hogy továbbra is nyitott leszek, és örömmel élem meg az új év minden pillanatát.


Első nyereményem a Kolduskarácsony c. versemért került a könyvespolcomra.



Ezt a szép kötetet kaptam a JelMezelen című versemért.



A Holnap Magazin 2020 januárjában megjelenő antológiájában tíz oldal publikálási lehetőséget nyertem a Kiből kihajt a blues című szonettemmel.



XXI. századi ballada című versemért közönségdíjban részesültem.



2019. május 25.
Fullextra Irodalmi és Művészeti Portál  találkozóján 
Hepp Bélától (aLéb) vehettem át a közönségdíjat.




Vox humana (Hatos Márta) elkészítette a "Csillagokba írva" - összes művemet tartalmazó blogspot-blogot.




Szakmai tevékenységemért tankerületi elismerést kaptam.



Az Irodalmi Rádió „Az év pedagógus költője” pályázatán második helyezést értem el. Az ünnepélyes díjkiosztó ünnepség végén  Újra... című pedagógus hitvallás szonettemmel zárták a műsort.



Az Algyői Könyvtár „Jelek 2019” pályázatán a XXI. századi ballada című versemmel különdíjat kaptam.



Az „A Hetedik” irodalmi folyóirat neves alkotói közé kerültem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése