2020. március 12., csütörtök

Hiszek a szavak gyógyító erejében

A napokban megtisztelő felkérést kaptam lakóhelyemen – Kiskunlacházán – egy interjúra, mely irodalmi pályafutásom bemutatására irányult. Örömmel válaszoltam a mindenre kiterjedő kérdésekre. Ez segítséget nyújtott abban – miután mélyen magamba néztem –, hogy kívülről lássam önmagam, hiszen végig kellett gondolnom, honnan indultam, mi vezetett addig, hogy jelenleg az irodalom, a költészet csodálatos útján barangolhatok.
Aztán megjelent az „A Mi Újságunk” márciusi száma a részletes összegzéssel.
Lejátszódott bennem az elmúlt tíz év, egymás után pörögtek a filmkockák.
Intenzíven éltem meg minden pillanatot. Megnyugtatott és megerősített a felismerés: a legjobb helyen vagyok. 
Köszönöm Jáki Réka felelős szerkesztőnek, hogy érdemesnek tartott erre a rendkívüli bemutatkozásra! 
Külön köszönöm Dr. Répás József polgármester úrnak az ajánlást! 


"A Mi Újságunk" - 2020. március

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése